Netværk med Pentium 75 maskiner uden cd-ro~
Fra : Niels Frahm

Dato : 29-04-01 13:16

Jeg har lige fået 4 stk. Pentium 75 maskiner UDEN cd -rom. Der er
netkort i alle 4 - harddisken er helt ren - kun formateret. Hvordan
kan jeg få disse 4 med på mit netværk, som består af en server med Win
2000 og så 8 maskiner med Win 98 ?
Er det muligt ???? Hvordan ???

MVH
Niels

Fra : Aksel Thørholm

Dato : 29-04-01 13:32

Er der A-frev i dem (Floppydrev)??

Så skal du bare lave en boot-disk der aktivere et netværksdrev og så
installere windows den vej.
Du kan også, hvad jeg ville gøre, tage frakken af kabinettet sæt et CD-Rom
drev på IDE kontrolleren mens du installere Win98, når du så har gjort det
piller du bare det af igen og sætter på den næste.

Håb om du kan bruge det til noget.
A. Thørholm