|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | SNØØFT 4 nye stempler.. Og en ny toppaknin~ Fra : Unlimited
 | 
 Dato :  22-04-04 22:15
 | 
 |  | Så er motoren skildt ad.. Og jeg mener HEEEELT skildt ad..
 Da toppen blev hevet af, var der et lille fint hul, helt ned til olie
 ringen, i stempel 3... Resten af stemplerne var helt hvide ved
 indsugningsventilen.. Gad vide om den har gået lidt for magert ;o(
 
 Nu skal toppen ihvertfald planes, og der skal 4 nye stempler i hullerne.. Og
 så skal der nok komme liv i raketten igen.. Napper lige nogen billeder en af
 dagene...
 
 /F
 
 
 
 
 |  |  | 
  Mogens Knudsen (23-04-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mogens Knudsen
 | 
 Dato :  23-04-04 05:09
 | 
 |  | On Thu, 22 Apr 2004 23:14:45 +0200, "Unlimited"
 <-unlimited-@get2net.dk> wrote:
 
 >Så er motoren skildt ad.. Og jeg mener HEEEELT skildt ad..
 >Da toppen blev hevet af, var der et lille fint hul, helt ned til olie
 >ringen, i stempel 3...
 
 Typisk fejl på en RS turbo - den brænder hul i stemplerne
 
 /Mogens
 Biler fra @lfa til Omeg@
 
 
 |  |  | 
  Cosworth POWER (23-04-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Cosworth POWER
 | 
 Dato :  23-04-04 15:48
 | 
 |  | 
 
            >> Så er motoren skildt ad.. Og jeg mener HEEEELT skildt ad..
 >> Da toppen blev hevet af, var der et lille fint hul, helt ned til olie
 >> ringen, i stempel 3...
 Øv øv :(
 > Typisk fejl på en RS turbo - den brænder hul i stemplerne
 Ikke hvis det er lavet ordentlig... så kan den motor yde op til omkr. 300hk.
 -- 
 Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk  - guide
            
             |  |  | 
 |  |