MS Windows
briani 27239
Frjl i log WMI
Fra : Nielsen

Dato : 26-04-04 06:20

Hej I gruppen

Hver gang jeg starter op kommer der en fejl i logbog under program

Hændelse:
Kilde, Userenv
Type, Fejl
Hændelse-id, 1090

Beskrivelse:
Sessionesstatus for gældende politikindstilling kunne ikke logføres.
Et forsøg på at oprette forbindelse til WMI mislykkedes.
Logføring for gældende politikindstilling udføres ikke længer
for denne politik's program.

Maskinen kører XP pro, nogen der har en ide til at løse dette?

Mvh

Ole Lykke

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-04-04 18:45

"Nielsen" <olelykke@teliamailnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for denne politik's program.
>
> Maskinen kører XP pro, nogen der har en ide til at løse dette?

Hej Ole.

Måske du kan finde noget her http://www.eventid.net/

Mvh. Jørgen Nielsen.