MS Windows
briani 27239
backup & bootdisk
Fra : Eigil Stoltz-Sørense~

Dato : 22-04-04 14:12

er det muligt at tage en backup af en nyinstalleret win 98 + programmer og
lave en bootdisk så det installerer sig selv efter en formatering af drev.

--
Med venlig hilsen Eigil
eist7@webspeed.dk

Fra : hcma

Dato : 22-04-04 14:41

"Eigil Stoltz-Sørensen" <eist7@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lave en bootdisk så det installerer sig selv efter en formatering af drev.

Du kan lave et GHOST, med bla. Norton Ghost fra Symantec
m v h
hc

Fra : Leony

Dato : 22-04-04 14:55

In news:4087c484$0$271$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Eigil Stoltz-Sørensen typed:

> er det muligt at tage en backup af en nyinstalleret win 98 +
> programmer og lave en bootdisk så det installerer sig selv efter en
> formatering af drev.

Norton Ghost:
http://www.symantec.com/sabu/ghost/ghost_personal/
Drive Image:
http://www.powerquest.com/driveimage/

Relativt dyre programmer, men de er alle pengene værd.

Man kan få en gratis version af et tilsvarende program her:
http://perso.club-internet.fr/guiboure/en/index_frame.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-04-04 18:22

> [...]
> lave en bootdisk så det installerer sig selv efter en formatering af drev.

Hej Eigil.
Der er også Acronis True Image som du finder her http://www.acronis.com/ det
koster også en del.
Jeg har ikke selv prøvet det.