MS Windows
briani 27239
Velkommen til guiden Ny hardware fundet
Fra : Steffen

Dato : 19-04-04 09:23

Hver gang, jeg starter XP op, kommer denne meddelelse. Hvordan finder jeg ud
af, hvad det er for hardware, for hverken på harddisken eller på mine cd'er
findes der tilsyneladende brugbare drivere?
Steffen

Fra : Miss007

Dato : 19-04-04 10:10

> [...]
cd'er
> findes der tilsyneladende brugbare drivere?

Inde i Enhedshåndteringen kan du muligvis se, hvilken hardware (kategori)
der mangler en driver, det kan være din ledetråd til, hvad det er der
driller dig.

....Jeg havde samme problem, og for mit vedkommende var det mit lydkort, som
ville bruge en windows-standard driver ting, og det var så ikke liiiiiige
den selve lydkortet ville bruge, så det var noget rod...

Prøv at kig der inde...Højreklik på Denne Computer -> Egenskaber ->
Fanebladet Hardware -> Enhedshåndtering. Er der fejl i driveren til nogle af
diverse hardware, så vil det vise sig på den liste du får frem, det er et
gult advarselssignal.

--

Trine (8500 Grenå)

Mobil: Nokia 6230
Teleselskab: TDC

Fra : Steffen

Dato : 19-04-04 19:56

Den står desværre under kategorien "Andre enheder", så jeg aner ikke, hvad
det er. Kan man ikke "online" søge efter en driver?
Steffen

Fra : Fynbo

Dato : 19-04-04 19:54

"Steffen" <box399_friosfraspam_bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Den står desværre under kategorien "Andre enheder", så jeg aner ikke, hvad
> det er. Kan man ikke "online" søge efter en driver?
> Steffen

Installer AIDA32. Den kan fortælle dig hvad det er.

Fynbo

Fra : Steffen

Dato : 20-04-04 00:32

Den har jeg, så den prøver jeg at køre nu.