To printere
Fra : Lars Klingenberg

Dato : 29-04-01 09:47

Hi,

På en w2k pro PC vil jeg gerne have tilsluttet to printere - en hp deskjet
990cxi og en OKI Laser 6ex. Problemet er at alle mine USB porte er snuppet
og begge com-porte er snuppet, så jeg har faktisk kun min printerport
tilbage. Kan jeg slutte to printere til den med en manuel switchboks eller
bliver det noget snavs? Jeg vil neget gerne undgå indstikskort med en
printerport, men er det muligt med et indstikskort med ekstra USB-porte?
Hvordan lader det sig bedst gøre?
Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]

Fra : Morten Kristensen

Dato : 29-04-01 10:27

Du kan købe USB-hub.
Logitech har en model med 7 USB-udgange.
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/32?51
Den koster ca. 700kr.

--
Morten Kristensen; mailto:mokris@image.dk
Phone +45 3871 2114 - GSM +45 2682 4053

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 29-04-01 11:39

> Du kan købe USB-hub.
Lyder som en god løsning.
Er der nogen der har erfaringer med en sådan dims (evt. ifm. en win2000 PC).
Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]

Fra : Gysse

Dato : 29-04-01 12:16

Hello.

På mit system (W2K) har jeg en sandberg 4x usb hub.
Jeg gav 299,00 kr. for USB-hub'en
Fungerer upåklageligt.

Ivan