MS Windows
briani 27239
Win 98 problemer
Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 09-04-04 22:34

Under opstart dukker en del meddelelser op på skærmen, der fortæller, at der
er manglende genveje på skrivebordet, og så er der en henvisning til en exe.
fil.
Jeg har prøvet med diverse programmer til fjernelse af spy-ware, ad-ware
m.m.
Reg healere har jeg også forsøgt med, men intet hjælper tilsyneladende.
Ikke fordi det ellers giver nogle problemer, men efterhånden er der vel
omkring 70 - 80 meddelelser, der skal annulleres, før der kan arbejdes med
computeren.

Nogen der har gode ideer, - ja, man kan jo altid formatere HD'en, men det
betragter jeg som absolut sidste udvej.

Poul E. Kristensen
(direkte mail : fjern nospam)