MS Windows
briani 27239
ikoner i xp
Fra : Andreas

Dato : 07-04-04 20:37

Hej

jeg ville høre om man kan lægge sine ikoner ned ved siden af
"start"-knappen..... ligesom man kan i win 98.
Og om der findes et ikon som ligesom i win 98 minimerer alle programmer som
er kørende.... nu er jeg nød til at gøre det manuelt hver gang jeg skal
bruge noget på skrivebordet.

mvh Andreas

Fra : Michael

Dato : 07-04-04 21:23

> [...]
som
> er kørende.... nu er jeg nød til at gøre det manuelt hver gang jeg skal

Ja-da Højreklik på proceslinjen og vælg 'Vis Hurtig start'....

Ikonet 'Vis skrivebord' ser anderledes ud end i W98, men funktionen er det
samme: minimere alle åbne vinduer.

Hilsen Michael

Fra : Michael

Dato : 07-04-04 21:32

> Ja-da Højreklik på proceslinjen og vælg 'Vis Hurtig start'....

Ups - der skulle ha' stået: Højreklik på proceslinjen, vælg 'Egenskaber' og
sæt hak ved 'Vis Hurtig start'....