Reklamer i nyhedsgrupper!
Fra : Bach|DK|

Dato : 17-04-04 10:58

1. Er jeg den eneste, der er træt af, at der nu begynder at poppe
udenlandske spam/reklamer op i vores danske nyhedsgrupper?

2. Nogen mener de er trojanske heste og nu er jeg i farten _kommet til_
at trykke på en af dem. Er det noget lort?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-04-04 13:18

Bach|DK| skrev:

>1. Er jeg den eneste, der er træt af, at der nu begynder at poppe
>udenlandske spam/reklamer op i vores danske nyhedsgrupper?

Der har altid været udenlandsk spam i de danske grupper, og det
har også været værre end nu, men det har ligget stille i lang
tid, og der er lige kommet en ny bølge forårsaget af at
virusserne nu er begyndt at sende sig selv til debtagrupper.

>2. Nogen mener de er trojanske heste og nu er jeg i farten _kommet til_
>at trykke på en af dem. Er det noget lort?

"Trykke på"? Hvis du har aktiveret den, vil jeg tilråde dig at
lave en frisk installation. Hvis først systemet har været
eksponeret, er det umuligt at vide hvad der er installeret af
sære ting.

Men "trykke på" kan være flere ting.

--
Bertel

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-04-04 13:51

On Sat, 17 Apr 2004 11:57:33 +0200, Bach|DK| wrote:

> 1. Er jeg den eneste, der er træt af, at der nu begynder at poppe
> udenlandske spam/reklamer op i vores danske nyhedsgrupper?

Jeg er også træt af det, men det er sjældent jeg ser dem.

> 2. Nogen mener de er trojanske heste og nu er jeg i farten _kommet til_ at
> trykke på en af dem. Er det noget lort?

Nøh jeg har tit klikket løs som en gal uden problemer.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Sus

Dato : 17-04-04 16:06

"Bach|DK|" <m_bach_f@INGENSPAMTAKhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 2. Nogen mener de er trojanske heste og nu er jeg i farten _kommet til_
> at trykke på en af dem. Er det noget lort?

SPAM i neewsgroups kan, som andet spam, sendes videre til spamcop -
http://www.spamcop.com, hvor klager vil blive anonymt sendt itl den
ansvarlige net-udbyder.
Sus