Downloader.VB.CA trojan
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-04-04 15:34

Hej NG.

Hver gang jeg skal afspille en fil i windows mediaplayer, så kommer mit
antivirus program (NOD32) frem med en meddelelse om at der er en virus, den
hedder "Downloader.VB.CA trojan" den ligger en fil i windows mappen som
hedder "pup.exe", jeg kan godt slette den, men når jeg prøver at afspille en
fil igen, så kommer den igen. Nogen der ved hvordan jeg slipper af med den?

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-04-04 15:40

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4078059c$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
en
> fil igen, så kommer den igen. Nogen der ved hvordan jeg slipper af med

++++++++++++++++++++
Undskyld, for det første var det den forkerte gruppe jeg kom til at skrive
til. Sender lige spørgsmålet i dk.edb.sikkerhed.virus, det var der den
skulle hen, og for det andet så hedder den "win32/trojandownloader.vb.ca
trojan".

Mvh. Jørgen Nielsen

Fra : Knud Aagaard

Dato : 10-04-04 15:46

Hej

Prøv at søge lidt her:
http://www.pandasoftware.com/virus_info/encyclopedia/

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-04-04 15:56

"Knud Aagaard" <knud@knudaagaard.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at søge lidt her:
> http://www.pandasoftware.com/virus_info/encyclopedia/
>

> --
> Hilsen fra Knud Aagaard
> http://knudaagaard.dk/
Hej Knud.

Der kommer slet ikke nogen hits når jeg søger på det.

Mvh. Jørgen Nielsen.