News i Outlook2003
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 11:52

I OutloookXP kan man inde fra Outlook få fat i OutlookExpress og ad den vej
få fat i Nyhedsgrupperne. Det ser ikke umiddelbart ud til at det er på samme
måde i Outlook2003 eller har jeg overset noget?

Mvh
Anette

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-04-04 13:56

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
samme
> måde i Outlook2003 eller har jeg overset noget?

Ja, du skal gå ind i Funktioner- tilpas - under fanebladet kommandoer,
finder du Web under kategorier, og i højre side under kommandoer finder du
nyheder. Dette trækker du så op i værktøjslinien og straks kommer der en
wizard op, hvor du kan indstille nyhedslæseren akkurat som på Outlook
Express.

Du skal endvidere huske følgende: gå til Explorer-ikonet - højreklik på det
og vælg egenskaber for internettet. Vælg derpå fanebladet Programmer. Her
skal du sikre dig, at der under Nyhedsgrupper står Outlook Express - den kan
godt finde på at forsvinde efter dine første anstrengelser med at sætte
nyhedsgrupperne op i Outlook, således at du næste gang du logger dig på
nyhedsgrupperne inden for Outlook, blot får en række mærkværdige filer af
forskellig slags.

Får du disse omtalte filer, går du blot ind i Internet Explorer som jeg har
skrevet om, vælger egenskaber og programmer, og sikrer at der under
Nyhedsgrupper stadig står Outlook Express, da det er dens nyhedslæser, du
skal benytte.

--
ahw

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 14:02

> Ja, du skal gå ind i Funktioner- tilpas - under fanebladet kommandoer,
> finder du Web under kategorier, og i højre side under kommandoer finder du
> nyheder.

Tak for det - det var lige hvad jeg havde brug for at vide.

Mvh
Anette

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 15-05-04 07:29

Anette Linnea wrote in

> I OutloookXP kan man inde fra Outlook få fat i OutlookExpress og ad
> den vej få fat i Nyhedsgrupperne. Det ser ikke umiddelbart ud til at
> det er på samme måde i Outlook2003 eller har jeg overset noget?

Du kan også prøve dette program så du kan læse news i Outlook 2003:
http://www.mapilab.com/outlook/nntp/

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf