Monogram - Hjælp
Fra : *trads*

Dato : 27-04-04 18:25

Hej
Er det muligt at lave et monogram i word.

Jeg skal bruge vores forbokstaver H og T i skrifttype : Monotype Corsiva
H og T skal stå halv oven på hinanden , samt lidt forskudt op og ned.

Henrik Olesen
Randers

Fra : MFO

Dato : 27-04-04 18:45

*trads* wrote:

> [...]
>
> Jeg skal bruge vores forbokstaver H og T i skrifttype : Monotype
> Corsiva H og T skal stå halv oven på hinanden , samt lidt forskudt op

Hej!
Du kan prøve med:
Skriv H og T i hver sin tekstboks med skrifttypen.
Sæt stregfarve på tekstboksen til "Ingen"
Sæt gennemsigtighed på den øverste tekstboks til 100%
Placer tekstboksene over hinanden.

--
Michael

Fra : *trads*

Dato : 27-04-04 21:19

> [...]
> Skriv H og T i hver sin tekstboks med skrifttypen.
> Sæt stregfarve på tekstboksen til "Ingen"
> Sæt gennemsigtighed på den øverste tekstboks til 100%

ååå ja.... det er jo skide enkelt og let
Takker