slettet tekst i Word 2002
Fra : JOHN N

Dato : 21-04-04 21:38

Min datter kører Office 2002 på xp maskine.
Hun er kommet til at overskrive et dokument med et tomt dok1. Jeg kan se at
den "tomme" fil på 23kb må indeholde mere end den tomme side, vi kan se på
skærmen.
Vores statsminister kom ved nytårstid til at offentliggøre en fil som
indeholdt gamle rettelser(overskreven tekst). Er der een, som ved hvordan
man
får denne overskrevne tekst frem igen.
På forhånd tak John N

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-04-04 22:34

Funktioner - ændringer. Der kan man se ændringer i et dokument m.m. Om det
også kan lade sig gøre når den er overskrevet med et tomt dokument tvivler
jeg på - eller rettere det har jeg aldrig hørt
Men det kunne da være spændende, hvis det var så let.

Kurt

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 22-04-04 06:16

On Wed, 21 Apr 2004 22:38:24 +0200, "JOHN N"
<JOnospamHN.N@MAIL.SONOFON.DK> wrote:

> [...]
>Vores statsminister kom ved nytårstid til at offentliggøre en fil som
>indeholdt gamle rettelser(overskreven tekst). Er der een, som ved hvordan

Ingenting i ms word regi fylder 20-25k så jo du har et blankt
dokument, om det kan findes Ja det kan det, det kommer an på så meget,
hvor stor disken er cluster størrelse og naturligvis hvor stort
dokumentet var.
Men kort så ligger det gamle dokument sandsynligvis i slak arealet i
filen der er tom, slak er det areal der ikke bruges i det cluster som
filen optager. Der er gode chancer for at finde det, særligt hvis du
ikke har kørt ret meget på maskinen efter problemet.
Jeg har selv for mange år siden lavet det samme, og fandt mine data.
Men det er nok ikke noget du selv kan klare.

Med venlig hilsen
Lars (København nord)