Funktionen Ændringer i Word
Fra : Michael Sørensen

Dato : 17-04-04 01:04

Hej gruppe,

der er en funktion, der hedder ændringer i Word.

Jeg har nu fået et dokument retur med rettelser i forhold til den rapport,
jeg havde lavet som udkast.

Rettelserne er markeret med farve og understregning / gennemstregning, men
jeg kan ikke gennemskue, hvordan sammenhængen er i brugen af rød farve og
blå farve, da begge farver findes i rettelserne

Jeg har været inde i funktioner, ændringer, fremhæv ændringer, indstillinger
men der blev jeg ikke klogere. Under "farve" er der en rullemenu, hvor der
er valgt en boks med rød farve øverst og blå farve nederst samt teksten "af
forfatteren" men hvad menes med den 2-farvede boks?