MS 'Stick men (tændstikfigurer) - hvor lig~
Fra : Henning

Dato : 14-04-04 17:34

Hej

Jeg har fundet nogle forskellige løse clipart-billeder med en
eller to 'tændstikmænd' på i forskellige situationer. Faktisk er
de ret elegante og mere kødfulde end rene tændstikfigurer!

Det virker som om det er en stor og udbredt serie, så mit
spørgsmål er - hvilken programpakke indeholder disse
'sticks-figurer'?

Jeg fik i sin tid det svar, at de var på CD-2, men hviklen og i
hvilken mappe?

TIA

Henning

Fra : hcma

Dato : 16-04-04 18:52

"Henning" <venligst.ingen@mail.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'sticks-figurer'?
>
> Jeg fik i sin tid det svar, at de var på CD-2, men hviklen og i

Microsoft Clipart (Screen Beans)
kan downloades her:
http://office.microsoft.com/clipart/results.aspx?CategoryID=CM790019251030&Scope=MC%2cMM%2cMP%2cMS&iStartAt=13&CTT=4&Origin=CM790019251030
m v h