Zyxel Prestige 650 og XP
Fra : Lars

Dato : 11-04-04 10:12

Hej alle

Et lille spm. Min lillebror har fået ovenstående router fra Cybercity,
som umiddelbart fungerer fint. Routeren kan udføre authentification af
trådløse klienter via et brugerregister oprettet i routeren (eller via
en radius server).

Problemet er at brugere oprettet på routeren _skal_ anvende
MD5-challenge ifm. authentification, hvilket ikke længere er
understøttet i Windows XP efter SP1.

Zyxel skriver at der kommer en opdatering af firmwaren, som understøtter
andre former for EAP men den er ikke kommet endnu.

Kender nogle af jer en løsning, som kan anvendes til XP klienter indtil
da?

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 11-04-04 21:49

> [...]
>andre former for EAP men den er ikke kommet endnu.
>
>Kender nogle af jer en løsning, som kan anvendes til XP klienter indtil
[...]

Meetinghouse AEGIS-klienten kan du bruge ...

/Henrik