lange / korte ture
Fra : Anders Houmark

Dato : 28-04-01 22:18

Hejsa.
så lige følg. på www.dba.dk
Hot 50. 99' Pæn Grøn. perf. stand. Kører godt. Starter hver gang. Kun kørt
korte ture Kr. 7.500, lawand75@hotmail.com (Indrykket online 07-04-2001)
Tjoh, men efter hvad jeg ville mene har sådan en fætter altså bedst at lange
ture?

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : Claus Stripp

Dato : 29-04-01 12:46

Hvorfor det??

--
MVH
Claus Stripp

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-04-01 17:28

Claus Stripp skrev i meddelelsen ...
>Hvorfor det??

det er et eller andet med at motoren bliver varmet ordentligt igennem osv...
Det er ligesom at knallerten gerne må stå i tomgang 5 min. før man kører
afsted.. Det er noget lign. den forklaring, men jeg ved det sq ikke.. det
var derfor jeg spurgte

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-04-01 19:13

> [...]
> afsted.. Det er noget lign. den forklaring, men jeg ved det sq ikke.. det

Jeg aner intet om det, men jeg vil tro at den har bedst af en blandet
kørsel!
Min kunne ikke stå i tomgang når den var kold. Når jeg gik ud et par
minutter før, for lige at
den skulle være varm, kunne den ikke komme af med udstødningsgassen, og så
"kvalte" den sig selv.
Når man så startede den igen røg den som en sindssyg! Men det problem har
jeg ikke mere, eftersom der kun
er en smule af lortet tilbage :(
Men så er det jo godt man får stalker om 2 uger. ( Jeg glæder migggg )...

Hilsen Thomas

Fra : Lasse Larsen

Dato : 30-04-01 22:14

--
Tjaa, da jeg havde min scooter til eftersyn sagde min forhandler efter han
havde haft den skilt af, at du kører da vist kun lange ture. Det kunne han

---
Hilsen Lasse Larsen
www.supremenet.dk