Div centreret i div
Fra : Brian Emilius

Dato : 17-04-04 14:20

Hej NG

Jeg vil gerne have en div til at stå _midt_ i en anden div, der fylder hele
vinduet, altså så der er lige langt til øverste og nederste kant og lige
langt til venstre og højre kant... hvordan hulen gør jeg det?

--
Venlig hilsen | <http://emilius.dk>
Brian Emilius | Emilius Consult designer Internettet

Fra : svenning[

Dato : 17-04-04 20:44

Brian Emilius wrote:

> [...]
> vinduet, altså så der er lige langt til øverste og nederste kant og lige
> langt til venstre og højre kant... hvordan hulen gør jeg det?

Det nemeste er nok at lave et table...

      MAIN SITE GOES HERE...

--
Mvh.
Svenning Krogager

dft-lærling ved xtracon - din profesionelle konsulent

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 17-04-04 22:16

Brian Emilius skrev:
> Jeg vil gerne have en div til at stå _midt_ i en anden div, der fylder hele
> vinduet, altså så der er lige langt til øverste og nederste kant og lige
> langt til venstre og højre kant... hvordan hulen gør jeg det?

Jeg kan ikke gøre det bedre og mere detaljeret end her:
http://html-faq.dk/2007.asp

Tabeller er ikke beregnet til positionering, og de kan let blive
ufleksible i længden.

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Tine Müller

Dato : 18-04-04 10:01

"Brian Emilius" skrev
> [...]
> vinduet, altså så der er lige langt til øverste og nederste kant og lige
> langt til venstre og højre kant... hvordan hulen gør jeg det?

Måske kan denne side hjælpe dig
http://www.webdesign101.dk/xhtml/css/csslayout/autocentrering_4.php

/Tine