Opsætning af printer under os2
Fra : Karsten

Dato : 28-04-01 21:21

Jeg har problemer med at udskrive under os2, og jo jeg har installeret de
rigtige driver og har også være igennem de forskellige opsætning
vejledninger.
Men problemet er som følgende, og det er at når jeg prøver at printe en side
ud hvor der er et billed med på den, så ser det helt forkert ud, billedet
bliver trukket ud på langst af papiret, hvad gør jeg forkert.

Printeren er en Canon BJC 4100

Fra : Knud Berggreen

Dato : 28-04-01 22:07

In <9cf8s7$76f$1@sunsite.dk>, on 04/28/2001
at 10:21 PM, "Karsten" <kfcdk@hotmail.com> said:

> [...]
>side ud hvor der er et billed med på den, så ser det helt forkert ud,
>billedet bliver trukket ud på langst af papiret, hvad gør jeg forkert.

Fejlen kan både ligge i softwaren, i printerdriveren og i selve printeren.
Jeg går ud fra at papiret er A4? Har du sikret dig at det står til A4 alle steder?
Hvilken software er det du bruger?

/Knud

Fra : Karsten

Dato : 28-04-01 22:44

"Knud Berggreen" <kub@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> In <9cf8s7$76f$1@sunsite.dk>, on 04/28/2001
> at 10:21 PM, "Karsten" <kfcdk@hotmail.com> said:
>
>KLIP<
> Fejlen kan både ligge i softwaren, i printerdriveren og i selve printeren.

Printeren fungere uden problemer under Windows 98

> Jeg går ud fra at papiret er A4? Har du sikret dig at det står til A4 alle
steder?

Ja det har jeg, men under alle omstændigheder må der være et eller andet som
jeg har overset.

> Hvilken software er det du bruger?

Jeg bruger den software, som følger med Warp 4.

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 28-04-01 23:28

On Sat, 28 Apr 2001 20:21:06, "Karsten" <kfcdk@hotmail.com> wrote:

>Men problemet er som følgende, og det er at når jeg prøver at printe en side
>ud hvor der er et billed med på den, så ser det helt forkert ud, billedet
>bliver trukket ud på langst af papiret, hvad gør jeg forkert.

Hvad software bruger du til at printe med?

Det lyder som om, der er en
"stræk-billedet-til-at-dække-hele-papiret"-funktion slået til.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)

Fra : Knud Berggreen

Dato : 29-04-01 10:16

In <9cfft7$jvs$1@sunsite.dk>, on 04/28/2001
at 11:43 PM, "Karsten" <kfcdk@hotmail.com> said:

>Jeg bruger den software, som følger med Warp 4.

Jeg ved ikke lige hvad du specifikt mener med det, da der følger en del software med Warp 4. Det kan være E.EXE, IBM Works (eller hvad det nu er det hedder) eller FAxWorks. Og der ligger sikkert også en hel del andet. Du er nød til at navngive hvert enkelt program hvor du har observeret problemet.

/Knud