Klikcounter?
Fra : 4ZaKeN

Dato : 28-03-04 13:36

Jeg har lavet min første rigtige hjemmeside og det i ren HTML
kode.
Jeg er selv mega tilfreds, men som enhver god webmaster vil jeg
nu bare gøre den mere og mere avanceret..
Jeg er i øjeblikket også ved at lære PHP så jeg kan lave den til
PHP, men der går nok lidt tid.

Anyways, jeg har nogle links til de fede filer jeg har fundet
rundt omkring på nettet.
Hvordan laver jeg en counter?

Jeg har set at man kan få en hos peakcounter, men jeg vil bare
have tallet ud for mit link. Så folk kan se hvor mange gange hver
ting er blevet klikket på.
Er det muligt, og hvordan?

Det skal lige siges at jeg faktisk ikke er sikker på om det her
indlæg ligger rigtigt, da jeg ikke ved om det kan gøres i HTML :)

På forhånd tak :)

http://imas.frac.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : John

Dato : 28-03-04 15:12

4ZaKeN <4zaken@armsved.dk> skrev bla:

> Det skal lige siges at jeg faktisk ikke er sikker på om det her
> indlæg ligger rigtigt, da jeg ikke ved om det kan gøres i HTML :)

Du kommer ikke uden om serverside altså PHP som du allerede er ved at stifte
bekendtskab med

Kig ind på www.hotscripts.com måske du kan finde noget nyttigt der

--
Mvh. John