Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Korrekt visning af Java måske ?
Fra : Allan Pedersen

Dato : 28-04-04 20:30

Hej NG

Jeg ved ikke om det er det rigtige forum, men....

Når jeg gerne vil se nogle bestemt side på nettet vil den ikke vise dem
korrekt.

Jeg har haft installeret Java SE 1.4 eller noget lign. men har afinstalleret
det igen, dog uden resultat.

En af siderne den ikke kan vis er bla.

http://www.hobromaegleren.dk/default2.asp?http://www.hobromaegleren.dk/sag.asp?sagsnr=116731&mgl=D1172&DID=28

Klik herefter på linket KORT under billedet og et vindue åbener med noget
der ligner et krak, og en blå klat skulle gerne vise den eksakte addresse,
men det er ikke tilfældet.

Ovenstående er ikke et enkeltstående tilfælde og jeg kommer gerne med flere
eksempler, hvis det ønskes.

På forhånd tak

Allan Pedersen

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-04-04 08:02

Allan Pedersen skrev bl.a.:
> [...]
> åbener med noget der ligner et krak, og en blå klat skulle
> gerne vise den eksakte addresse, men det er ikke tilfældet.

Jeg kan godt se den side fra Krak. set med Firefox 0.8

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : PØLLE

Dato : 29-04-04 22:18

Hej Allan

Jeg kan godt se kortet uden problemer, man jeg har ellers generelt problemer
jeg JAVA

PØLLE