Hjælp til download
Fra : Jim

Dato : 18-04-04 17:34

Hej Gruppe...

Jeg ved ikke om det er den rette gruppe, men det var vist dedn der passede
bedst.

Internettet er som de fleste af jer ved, ikke altid stabilt og det er jo ret
surt.. Er deer nogen af jeg deer kan anbefale et godt freeware download
program så jeg ikke skal starte forfra hver gang nettet/serveren går
ned....?

Mhv Jim..

Fra : GiWeo

Dato : 18-04-04 17:59

www.getright.com

gratis prøvetid

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 18-04-04 19:09

Hej Jim !

Prøv at søge på google efter programmet "Download Accelerator"

mvh
Søren

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 19-04-04 11:57

"Jim" <migselv_6@spammail.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> surt.. Er deer nogen af jeg deer kan anbefale et godt freeware download
> program så jeg ikke skal starte forfra hver gang nettet/serveren går

FreshDevices FreshDownload er et godt bud. Dog skal man registrere sig
(gratis). Har
selv brugt det. Der er godt nok en lidt omstændelig proces mht, download af
programmet.
Søg efter det på Google.

Mvh,
Rasmus Bertelsen