Browser problemer
Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-04-04 13:28

Hejsa

Jeg har fået et underligt problem, jeg kan ikke komme på nettet med
hverken Internet Explorer eller Mozilla Firefox.

Jeg har TDC adsl og det er kun browser delen der ikke fungerer. Jeg
kan fx godt tjekke email, nyhedsgrupper og MSN Messenger.

Jeg har ingen software firewall, men kobler op gemmen en router hvor
der sidder en anden pc på der ikke har problemer med nettet. Jeg har
også prøvet at sætte min pc direkte til nettet altså uden om routeren,
men uden held.

Nogen der har en god ide?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Nicky Precht

Dato : 05-04-04 13:17

> Jeg har fået et underligt problem, jeg kan ikke komme på nettet med
> hverken Internet Explorer eller Mozilla Firefox.

> Nogen der har en god ide?

Du har ikke en firewall, der blokerer for port 80 eller sådan noget?
Ellers kan det være et DNS problem?
Evt. prøv at skrive ipconfig /all i en cmd prompt.
Tjek med udbyderen om det er den rigtige

Ellers er jeg blank...

/Nicky

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-04-04 20:28

On Mon, 05 Apr 2004 14:17:27 +0200, Nicky Precht <nicky@anarki.dk>
wrote:

>Du har ikke en firewall, der blokerer for port 80 eller sådan noget?
>Ellers kan det være et DNS problem?
>Evt. prøv at skrive ipconfig /all i en cmd prompt.
>Tjek med udbyderen om det er den rigtige

Jeg havde f...... fået en eller anden webdialer ind på maskinen og det
var den der lavede lort i det. SpyBot fik den fjernet og skrev mine
netværksindstillinger var gendannet, så nu kører det igen

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Nicky Precht

Dato : 06-04-04 00:38

Jesper Hansen wrote:

> [...]
> var den der lavede lort i det. SpyBot fik den fjernet og skrev mine
> netværksindstillinger var gendannet, så nu kører det igen

:D Hehe - Ja undskyld jeg griner, men det gjorde jeg oprigtigt, da jeg
læste din post.
Det er sq typisk at de (indsæt bandeord efter eget ønske) programmer
ødelægger så meget.
Du kan i det mindste være glad for at du ikke bruger et gammelt 33.6
telefon modem ;) Så havde du fået en gevaldig regning...

/Nicky

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-04-04 17:08

On Tue, 06 Apr 2004 01:37:40 +0200, Nicky Precht <nicky@anarki.dk>
wrote:

>:D Hehe - Ja undskyld jeg griner, men det gjorde jeg oprigtigt, da jeg
>læste din post.

Det er ok

> [...]
>Du kan i det mindste være glad for at du ikke bruger et gammelt 33.6
>telefon modem ;) Så havde du fået en gevaldig regning...

Jeg prøver ellers at passe på ikke at få det l... på min maskine, så
jeg må nok stramme lidt op i fremtiden.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen