mangler knapper
Fra : Msp

Dato : 23-03-04 04:11

Efter at jeg opdaterede windows, kan jeg ikke se knapperne på en hel del
hjemmesider, hvordan får jeg dem tilbage?

Venligst.
Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-03-04 04:34

"Msp" <div@s-pedersen.dk> skrev :

>Efter at jeg opdaterede windows, kan jeg ikke se knapperne på en hel del
>hjemmesider, hvordan får jeg dem tilbage?

Du mangler en javafortolker, hentes på
http://java.com/en/index.jsp under free download.
--
Knud

Fra : Elin Kuijers

Dato : 04-04-04 13:07

Det problem burde blive løst nu efter forliget mellem Microsoft og Sun.
Venlig hilsen
Elin Kuijers

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-04-04 10:15

Elin Kuijers skrev:

> Det problem burde blive løst nu efter forliget mellem
> Microsoft og Sun.

Hvilket problem?

Det er svært at se når du skriver svaret ovenover spørgsmålet. Læs
gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : JPE

Dato : 02-04-04 23:05

Jeg har samme problem. Nogle sider mangler knapper. En side som
mail.onlinetdc.dk giver kun en ren tekstside uden grafik eller noget. På
andre sider har jeg grafik m.v.
Jeg har hentet og installeret java på nævnte side. Det løste ikke problemet.

Jim

Fra : JPE

Dato : 03-04-04 19:17

Jeg har samme problem. Knapper mangler og på en side som mail.onlinetdc.dk
får jeg kun noget tekst - ingen grafik.
Jeg har prøvet at installere nedenstående javafortolker; men ingen
forandring.
Mvh. JPE

Fra : Peter Loumann

Dato : 05-04-04 22:19

"JPE" <kan_IKKE@besvares.no> skrev:

>Jeg har samme problem. Knapper mangler og på en side som mail.onlinetdc.dk
>får jeg kun noget tekst - ingen grafik.
>Jeg har prøvet at installere nedenstående javafortolker; men ingen
>forandring.

Intet problem her med nævnte jave, hverken i opera, ie eller mozilla.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : JPE

Dato : 11-04-04 00:49

"JPE" <kan_IKKE@besvares.no> skrev i en meddelelse
> Jeg har samme problem. Knapper mangler og på en side som mail.onlinetdc.dk
> får jeg kun noget tekst - ingen grafik.
> Jeg har prøvet at installere nedenstående javafortolker; men ingen
> forandring.

Så fandt jeg selv løsningen på problemet!!! Når jeg deaktiverer
ANNONCEBLOKERING i min Norton Internet Security kommer knapperne tilbage og
mail.onlinetdc.dk ser fin ud igen. Det må betyde at NIS blokkerer for lidt
for meget!!! Måske er det noget, der kan fin-justeres i indstillingerne...

JPE