Opdatering i en chat?!
Fra : jonas

Dato : 28-04-04 13:47

Hej..

Hvordan kan jeg få min sidde der viser hvad folk skriver til
hinanden, til at opdatere sig selv hvert sekund? (det er til en
chat)

Tak på forhånd..

Hilsen Jonas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 15:06

> Hvordan kan jeg få min sidde der viser hvad folk skriver til
> hinanden, til at opdatere sig selv hvert sekund? (det er til en
> chat)

Sådan

<head>

<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="1" >

<title>chat</title>
</head>

osv

Fra : jonas

Dato : 28-04-04 15:53

Mette wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Sådan

> <head>
>
> <META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="1" >

> [...]

Tusind tak.. :)

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-04 02:49

On Wed, 28 Apr 2004 12:46:39 +0000 (UTC), jonas <jonas@juqehhnews.dk>
wrote:

>Hvordan kan jeg få min sidde der viser hvad folk skriver til
>hinanden, til at opdatere sig selv hvert sekund? (det er til en
>chat)

Du kunne også kigge på:
http://www.theill.com/asp/conquerchat.asp
Kræver dog ændring af global.asa.

Eller Pipey's Flash Chat:
http://www.pipey.com/
Flash baseret.

Og måske:
http://www.visubox.com/
Flash baseret, "Shoutbox", ikke en rigtig chat. Itialiansk hjemmeside.

Alle skulle være gratis at bruge for private.

Med venlig hilsen
Jimmy hansen

Fra : jonas

Dato : 30-04-04 18:24

J Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
> Flash baseret, "Shoutbox", ikke en rigtig chat. Itialiansk hjemmeside.
>
> Alle skulle være gratis at bruge for private.

Hmm, nu opdatere den jo hele tiden.. og laver klik lyd hele tiden...

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-04 18:47

On Fri, 30 Apr 2004 17:24:15 +0000 (UTC), jonas <jonas@juqehhnews.dk>
wrote:

>Hmm, nu opdatere den jo hele tiden.. og laver klik lyd hele tiden...

Forstår ikke lige hvad du hentyder til.
Din side eller en af dem jeg har skrevet om?

Med venlig hilsen
Jimmy hansen