Response.redirect - hvad skete der der?
Fra : Jacob Læssøe Nielsen

Dato : 27-04-04 19:35

Hejsa NG

OK - mystiske ting sker for mig lige for tiden.

Jeg postede tidligere et spørgsmål vedr. IF og THEN, et problem som
pludselig er opstået på en af mine sider som ellers har fungeret
upåklageligt i flere måneder. Jeg fik reduceret problemet til:

Jeg selecter noget fra min tabel - hvis x=x så bla bla bla - ellers
response.redirect til en anden side.

Det har virket fint indtil i dag, hvor jeg får en Exception occurred.

Jeg udskiftede response redirecten med en reponse.write og så virker det
fint.

Spgs: Er der nogen der har erfarringer med lignenede?

---

Fra : Jan Vinten

Dato : 28-04-04 08:35

Hej Jacob,

Jeg har ikke rigtig hørt om, at den skulle smide en Exception occurred ...
men om ikke andet - prøv at indsætte flg. linie i toppen af din ASP side:

Response.Buffer = True

Når du har gjort det - så sæt din Response.Redirect ind igen!

/ Jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-04-04 09:27

Jacob Læssøe Nielsen skrev:

> Det har virket fint indtil i dag, hvor jeg får en Exception
> occurred.

Er det hele fejlmeddelelsen?

Husker du at lukke databaseforbindelsen inden du redirecter?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jacob ..

Dato : 28-04-04 11:12

> Er det hele fejlmeddelelsen?

Nej en xxxxxxx error

og så lineien (som i øvrigt var min strSQL), hvor fejlen opstod.

> Husker du at lukke databaseforbindelsen inden du redirecter?

Nej - se der er hunden begravet. Super!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne