skærmstørrelse
Fra : Helle og Gorm

Dato : 25-04-04 21:35

Hej
Nu har jeg lavet en hjemmeside og fået den til at passe så det ser godt ud.
Men jeg har selvfølgelig ikke tænkt på at folk har forskellige
skærmstørrelseopsætning. Jeg har indtil nu kørt med 1024xu768, så siden ser
ret træls ud i et andet format. Er der et standard format man kan bruge som
udgangspunkt???

Gorm

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-04-04 21:44

Helle og Gorm wrote:
> [...]
> 1024xu768, så siden ser ret træls ud i et andet format. Er der et
> standard format man kan bruge som udgangspunkt???

Du er vist havnet i den forkerte gruppe, her snakker vi om
serversidescripting med Active Server Pages. Prøv at spørge i
news:dk.edb.internet.webdesign hvor de nok vil sige at du skal lave dit
designet så det skalerer til alle opløsninger.

--
Jakob Andersen