farve ændre sig, når jeg lægger den på web~
Fra : Henrik Petersen

Dato : 25-04-04 12:08

Hej

www.jalte.dk har jeg lavet et flash banner, men da min css fil ikke var
så vil med den fil type, har jeg lavet den om til en gif. så lang så godt,
men den bagrundesfarve jeg har brugt, bliver ikke den sammen får jeg
inplanter den i min vebsite, den burde have den sammen blå farve som resten
af designet, er der nogle råd.

henrik

Fra : Martin Ploug

Dato : 25-04-04 13:09

Hej Henrik

Jeg ved ikke, om dette kan have noget at sige, men der kan opstå problemer
med farver, som ikke er websikre.
Se evt. http://www.webcafe.dk/artikler/webdesign/sikrefarver/

Hilsen Martin