Webmail
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 20-04-04 10:43

Hej NG

Er der nogen der kender et godt webmail program, foruden Openwebmail og
Squirrelmail. Har nemlig problemer med Openwebmail, der bliver ikke vist
nogle ikoner. Og jeg har problemer med at vedhæfte filer over 500kb i
squirrelmail.

Jeg kører RedHat 9

Jacob

Fra : Jesper Krogh

Dato : 20-04-04 10:49

I dk.edb.system.unix, skrev Jacob d'Andrade:
> [...]
> Squirrelmail. Har nemlig problemer med Openwebmail, der bliver ikke vist
> nogle ikoner. Og jeg har problemer med at vedhæfte filer over 500kb i

Det er php der sætter begrænsningen for squirrelmails filstørrelse:
post_max_size i php.ini

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Jabber - Det eneste instant messaging system der sikrer DIT privatliv.

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 20-04-04 10:52

"Jesper Krogh" <jesper@krogh.cc> wrote in message

> Det er php der sætter begrænsningen for squirrelmails filstørrelse:
> post_max_size i php.ini

Hmm... der står den til 8M... Og på min webmail står der max 2 mb, men den
skriver "siden kan ikke vises" hvis jeg vil tilføje en fil over 500kb.

Jacob

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-04-04 10:54

On Tue, 20 Apr 2004 11:51:33 +0200, Jacob d'Andrade wrote:

> [...]
>
> Hmm... der står den til 8M... Og på min webmail står der max 2 mb, men den
> skriver "siden kan ikke vises" hvis jeg vil tilføje en fil over 500kb.

Jeg har en squirrelmail hvor jeg sagtens kan vedhæfte større filer. Dog er
det ikke mig der har sat den op så hvordan man løser problemet ved jeg
ikke.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Allan Johansen

Dato : 20-04-04 17:48

> vist

Jeg mener at kunne huske at man skal rette i filen (på et rødhætte system):
/etc/httpd/conf.d/php.conf (der ligger den hos mig)
Som standard er den nemlig sat til 524288, hvilket er 512 KB. - sæt
denne værdi noget højere.

Hjalp dette?

Uanset hvad, så synes jeg nu bedst om OpenWebmail:)

Mvh. Allan Johansen

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 20-04-04 11:17

> Er der nogen der kender et godt webmail program

Imp

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 20-04-04 12:28

Findes på http://www.horde.org

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Esben Laursen

Dato : 20-04-04 16:13

"Jacob d'Andrade" <thezub@ANTISPAMthezub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Squirrelmail. Har nemlig problemer med Openwebmail, der bliver ikke vist
> nogle ikoner. Og jeg har problemer med at vedhæfte filer over 500kb i

Jeg plejer at bruge

http://ilohamail.org/ med en MySQL backend..

Hygge

Esben

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 20-04-04 17:48

Således skrev "Jacob d'Andrade" <thezub@ANTISPAMthezub.dk> i
dk.edb.system.unix Tue, 20 Apr 2004 11:42:45 +0200:

>Er der nogen der kender et godt webmail program, foruden Openwebmail og
>Squirrelmail. Har nemlig problemer med Openwebmail, der bliver ikke vist
>nogle ikoner.

<http://uebimiau.sourceforge.net/>

Knud
--
1391407 - A beast of a keyboard...

Fra : John Hinge

Dato : 21-04-04 10:32

On 20 apr 2004 Jacob d'Andrade was heard to say:

> Hej NG
>
> Er der nogen der kender et godt webmail program, foruden
> Openwebmail og Squirrelmail.

Jeg er ganske glad for Neomail
http://www.neocodesolutions.com/software/neomail/
Det er et efter min mening fint lille webmail system.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..