Javascript problem
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 18-04-04 16:44

Jeg har et Javascript som indeholder følgende linie

document.getElementById(valg).style.display = "None";

Problemet er bare, at det kun virker lokalt på min computer. Når jeg
uploader siden til mit domæne, så virker det ikke!

hvis jeg der imod bruger

window.navn.style.display = "None";

hvor navn er ID på det tag som jeg ønsker at ændre, så virker det.

Problemet er bare, at jeg så skal have en masse ekstra liner, hvor jeg med
den første line kan "nøjes" med en linke. Nogen forslag til hvorfor at det
ikke virker

Bach

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 18-04-04 20:14

Allan Schuster Bach wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> den første line kan "nøjes" med en linke. Nogen forslag til hvorfor at det

Må man se mere af scriptet evt.?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 18-04-04 21:15

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> writes:

> [...]
>
> Problemet er bare, at det kun virker lokalt på min computer. Når jeg
> uploader siden til mit domæne, så virker det ikke!

Det lyder underligt. Kan du give et link?

> hvis jeg der imod bruger
>
> window.navn.style.display = "None";
>
> hvor navn er ID på det tag som jeg ønsker at ændre, så virker det.

Nej. Det virker i din browser, men ikke nødvendigvis i andre (faktisk
er der med garanti nogle det ikke virker i, hvor det første burde
virke).

> Nogen forslag til hvorfor at det ikke virker

Ikke der giver mening. Giv os et link så vi kan se det fejle :)
Og slå eventuelle proxyer fra, som kunne finde på at omskrive det
du henter!

/L