kan ikke installere Mandrake
Fra : Mig

Dato : 18-04-04 08:51

Findes der en server der er nemmer at få fat i, en lige Klid.dk, når man
gerne vil installere Mandrake 10 over nettet

Har nu forsøgt i over 2 timer, og kan stadig ikke få forbindelse..

Fra : Mikael Rasmussen

Dato : 18-04-04 08:57

Mig wrote:

> Findes der en server der er nemmer at få fat i, en lige Klid.dk, når man
> gerne vil installere Mandrake 10 over nettet

Jeg har haft god success med
ftp://ftp.proxad.net/pub/Distributions_Linux/Mandrake/official/10.0/i586/Mandrake/RPMS

Den brugte jeg til at opdatere community til den officielle version ved
hjælp af urpmi.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-04-04 09:11

Mig skrev i -dk.edb.system.unix:

> Findes der en server der er nemmer at få fat i, en lige Klid.dk, når man
> gerne vil installere Mandrake 10 over nettet
> Har nu forsøgt i over 2 timer, og kan stadig ikke få forbindelse..

Hvad får du af fejl?
Jeg har flere gange inden for de sidste par timer haft forbindelse til klid.dk

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant

Fra : Mig

Dato : 18-04-04 09:48

"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad får du af fejl?
> Jeg har flere gange inden for de sidste par timer haft forbindelse til
klid.dk

Den skrev, at der ikke var forbindelse,
men har lige haft forbindelse der til, og kom så langt at jeg skulle til at
vælge de forskellige pakker, så skete der ikke mere, den stod og søgte på
nettet efter dem, i lidt over 20 minutter uden at der skete noget.

Har lige være inde på klid.dk og kikke, og der kan jeg ikke få forbindels
til den side med de forskellige pakker, så der er vist kun en vej tilbage,
og det er at jeg må igang med at downloade de 3 iso-filer i stedet for..

Men ellers mange tak for hjælpen..

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 18-04-04 11:15

Mig wrote:
> Findes der en server der er nemmer at få fat i, en lige Klid.dk, når man
> gerne vil installere Mandrake 10 over nettet
>
> Har nu forsøgt i over 2 timer, og kan stadig ikke få forbindelse..

ftp://ftp.nluug.nl/mirror/os/Linux/distr/Mandrake/official/10.0/i586

--
Magnus Pedersen
No trees were killed in the sending of this message.

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 21-04-04 20:49

Den Sun, 18 Apr 2004 09:50:54 +0200. skrev Mig:

> Findes der en server der er nemmer at få fat i, en lige Klid.dk, når man
> gerne vil installere Mandrake 10 over nettet
>
> Har nu forsøgt i over 2 timer, og kan stadig ikke få forbindelse..

Det er nok fordi din maskine ikke er i .dk domænet.
Prøv og se om det er sådan.

Hilsen
keld