Brochure, konstruktiv kritik
Fra : Esben Laursen

Dato : 17-04-04 14:43

Jeg driver en lille IT-virksomhed der gerne vil levere Linux løsninger til
mindre virksomheder, da vi mener der er en masse at sparre på det frem for
MS.

I den sammenhæng, har vi lavet en 6-7 brochure om nogle af vores produkter.
Dem ville jeg meget gerne have lidt konstruktiv kritik om hvad vi kan gøre
bedre, om vi har skrevet det for teknisk og måske om I mener det er
produkter der kan sælges..

Jeg vil meget nødigt falde uden for gruppens retnings linier, og komme til
at se ud som om jeg bare vil reklamere for vores firma, hvilket ikke er
meningen.

Så vil det være accepteret hvis jeg evt. smider dem i dk.binaer eller et
link til dem??
Uden jeg får en million svar om at jeg skal lade være med at spamme gruppen
med reklame samt sure opstød...

Med venlig hilsen

Esben Laursen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-04-04 14:58

On Sat, 17 Apr 2004 15:43:28 +0200, "Esben Laursen"
<hyber@nospam.hyber.dk> wrote:

> [...]
>link til dem??
>Uden jeg får en million svar om at jeg skal lade være med at spamme gruppen

Du må gerne smide dem til mig på email, så skal jeg nok kigge på dem og
vende tilbage med noget kontruktiv kritik.
Flemming Jacobsen

Fra : Esben Laursen

Dato : 17-04-04 15:28

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 17 Apr 2004 15:43:28 +0200, "Esben Laursen"
> <hyber@nospam.hyber.dk> wrote:

<snip>

> Du må gerne smide dem til mig på email, så skal jeg nok kigge på dem og
> vende tilbage med noget kontruktiv kritik.

Er hermed gjort, hvis der er andre så bare sig til..

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-04 17:09

Esben Laursen wrote:
> [...]
> et link til dem??
> Uden jeg får en million svar om at jeg skal lade være med at spamme

Ja skyd du dem bare af

Fra : Esben Laursen

Dato : 17-04-04 19:23

"Karsten Madsen" <6 SNABELA drosselvej PUNKTUM dk> skrev i en meddelelse

> Ja skyd du dem bare af

Ok,. here we go..

De ligger i dk.binaer under tråden: "Fra tråd: "Brochure, konstruktiv
kritik" i dk.erhverv"

ellers her:

www.linuxtech.dk/pdf/ebook/filogprint.pdf
www.linuxtech.dk/pdf/ebook/firewall.pdf
www.linuxtech.dk/pdf/ebook/groupware.pdf
www.linuxtech.dk/pdf/ebook/mailserver.pdf
www.linuxtech.dk/pdf/ebook/profil.pdf
www.linuxtech.dk/pdf/ebook/server-backup.pdf
www.linuxtech.dk/pdf/ebook/spyware.pdf

I skal ikke tage jer af den lidt dårlige kvalitet på billederne, normalt
exportere jeg dem i noget højere kvalitet.

Med venlig hilsen

Esben Laursen

Fra : Anders Christensen

Dato : 17-04-04 21:20

Esben Laursen wrote:
> [...]
> Dem ville jeg meget gerne have lidt konstruktiv kritik om hvad vi kan gøre
> bedre, om vi har skrevet det for teknisk og måske om I mener det er

<snip>

> Med venlig hilsen
>
> Esben Laursen

Jeg kan ikke lige lade være med at undre mig over at du med navnet
LinuxTech signalerer at du benytter linux...
Men til dine screenshots af softwaren benytter du så vidt jeg kan se MS
Internet Explorer, er dette et bevidst valg fremfor en open source
browser som efter min mening ville være mere på sin plads her ;)

mvh Anders Christensen

Fra : Esben Laursen

Dato : 17-04-04 23:11

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Internet Explorer, er dette et bevidst valg fremfor en open source
> browser som efter min mening ville være mere på sin plads her ;)

Der er flere sider af den sag, ja de screenshots er fra IE, dette er primært
pga. at jeg gerne vil vise et billede som brugeren er vant til. Langt de
fleste bruger jo Windows (på klient siden), og de som ikke gør er måske ikke
lige dem vi skal sigte efter, det vi prøver er at lave en server løsning
hvor vi udskifter (eller sætter en ny op) serveren med en Linux, og lader
alle klienterne være Windows så brugeren ikke skal have udd. i nyt software,
altså groft sagt så brugeren ikke kan se forskel om det er en Novell, MS
eller Linux server i kobler op i mod.
Den anden del er at jeg personligt af og til også selv bruger Windows (dette
er skrevet fra Outlook Express), når jeg bruger Linux programmer plejer jeg
har køre dem som en terminal løsning.

Jeg ser intet i vejen for at benytte Windows, sammen men Linux. Linux er et
utroligt fleksibelt system som kan langt det meste, men derfra til og så
sige at det _helt_ kan erstatte Windows for en alm. bruger, jaee... Det er
sku svært at forklare et firma eller en privat person at han skal skippe sin
Windows, office måske Navision osv. frem for Linux.. Jeg har i hvert fald
aldrig haft held med det... =)

Hygge

Esben