hjælp mig
Fra : Henneman

Dato : 15-04-04 18:16

nogen der kan hjælpe mig med at lave et banner gratis ??

Fra : Gert Vous

Dato : 15-04-04 23:24

Henneman wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> nogen der kan hjælpe mig med at lave et banner gratis ??
Gi mig lidt indformation om størrelse indhold og formål så sender
jeg dig et layout
venlig hilsen G S

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Gert Vous

Dato : 16-04-04 14:33

Gert Vous wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> Gi mig lidt indformation om størrelse indhold og formål så sender
> jeg dig et layout
> venlig hilsen G S
Du skriver efterfølgende, at det bare skal være "et eller andet".
Jamen jeg bliver da nødt til at vide hvad der skal stå i dit banner.
Jeg kan vel ikke bare skrive "Ærlige Bent" og et tlf nummer.
Hvis jeg skel hjælpe dig, bliver du nødt til at forklare mig lidt
mere.
Venlig hilsen Gert Vous