Oprettelse af post med dato fejler
Fra : Henrik Nygaard

Dato : 15-04-04 14:27

Jeg har en form som opretter en person og en dato i en tabel.
Det går fint og min response.write strSQL viser også at alle
datoer er korrekte. MEN....

Den dato som bliver oprettet i tabellen er alle datoer som jeg
ikke kan kende fra min indtastning.

Kan nogen gennemskue dette?

MVH Henrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 15-04-04 14:42

Henrik Nygaard wrote:
> Den dato som bliver oprettet i tabellen er alle datoer som jeg
> ikke kan kende fra min indtastning.

Det kan være at datoformaterne på din ASP side og i din database ikke er
ens.

Se også:
<http://asp-faq.dk/article/?id=98>

--
Jakob Andersen

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 15-04-04 15:01

> Det kan være at datoformaterne på din ASP side og i din database ikke er
> ens.

Jeg bruger samme ASP side til at oprette og til at rette med. Når jeg
efterfølgende går ind og retter datoen kommer den korrekt ind i databasen!
! ! ! Det er vildt underligt.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 15-04-04 15:12

Henrik Nygaard wrote:
> Jeg bruger samme ASP side til at oprette og til at rette med. Når jeg
> efterfølgende går ind og retter datoen kommer den korrekt ind i
> databasen! ! ! ! Det er vildt underligt.

Hvordan ser koden ud der hvor du indsætter datoen med SQL?

--
Jakob Andersen

Fra : Bjarne Damsgaard

Dato : 15-04-04 15:23

On Thu, 15 Apr 2004 16:11:32 +0200, "Jakob Andersen"
<jakob@intellect.invalid> wrote:

>Hvordan ser koden ud der hvor du indsætter datoen med SQL?

Prøv at læse Jens Gyldenkærne Clausens svar i tråden 'Problem med
datoformat'...

mvh
Bjarne Damsgaard