ATT Thomas Buus
Fra : Anders Houmark

Dato : 28-04-01 11:20

Hej Thomas..
Jeg synes ikke helt du er på ICQ mere, eller tager jeg fejl?

Nå men jeg ville bare spørge om du har fået den stalker, og om du har fundet
nogle fejl med den?
Grunden til jeg spørger er, at jeg faktisk næsten har købt en.. mangler bare
lige at få rep. min egen knallert og få den solgt ( hvad tror i at man kan
få for en hot50 ? 5000 er det for meget? )

Og er der noget man skal ligge mærke til ved denne knallert, før man køber
den?? Andet end den er pisselækker heh

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : RpR

Dato : 28-04-01 14:40

Var det ikke en ide at sende det til hans private mail i stedet for at
belemre NG'en med det?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-04-01 17:01

jeghavdeikkehansemailadresse
undskyld

Fra : RpR

Dato : 28-04-01 18:39

>jeghavdeikkehansemailadresse
>undskyld

Anders for dælen da!
Han har skrevet masser af gange her i NG'en, så var det da bare at se efter
i en af hans posts!

Fra : kTTs

Dato : 01-05-01 07:42

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Anders for dælen da!
> Han har skrevet masser af gange her i NG'en, så var det da bare at se
efter
> i en af hans posts!

SIT !

/ kTTs