select multiple output
Fra : Henrik Nygaard

Dato : 14-04-04 14:37

Jeg har en form med en "select multiple". Den giver fint 1 eller
flere resultater. Resultaterne kommer fint, med , imellem. Men...

Hvordan deler jeg resultater op så jeg kan indsætte/updatere min
database med resultaterne?

Er der kun 1 resultat går det fint, men er der flere skal jeg
gerne kunne lave flere poster i min database.

Kan nogen hjælpe mig?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 14-04-04 16:01

Henrik Nygaard wrote:
> Hvordan deler jeg resultater op så jeg kan indsætte/updatere min
> database med resultaterne?
>
> Er der kun 1 resultat går det fint, men er der flere skal jeg
> gerne kunne lave flere poster i min database.

Prøv at kigge på split funktionen:

<http://msdn.microsoft.com/library/en-us/script56/html/vsfctsplit.asp>

Så kan du få et array du kan løbe igennem.

--
Jakob Andersen

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 15-04-04 09:19

> <http://msdn.microsoft.com/library/en-us/script56/html/vsfctsplit.asp>

De' hammer hammer fedt. Det virker bare. Tak for hjælpen.