connektion string til DB hvordan kommer je~
Fra : Henry

Dato : 09-04-04 20:02

Hvis man har mapperne
inetpub/wwwroot/aktivitetskalender/database/kalender.mdb

og gerne vil have en "database.mdb" liggende i en mappe lige under inetpub
eksempelvis ved navn DB112 som

inetpub/DB112/kalender.mdb

Hvad skal stien så være i connektion string i den asp siden som ligger i
mappen "aktivitetskalender" når man går op i nivau.

Altså nu hvor "kalender.mdb" ligger under mappen "aktivitetskalender er
stien
Set objRS = OpenDataBase("database/kalender.mdb", o.s.v
men hvis jeg skal have de ind i mappen DB112 som ligger 2 mapper over
hvordan kommer jeg så de 2 mapper op

--
Med venlig hilsen Henry

Fra : Christian Epstein

Dato : 09-04-04 20:58

> og gerne vil have en "database.mdb" liggende i en mappe lige under inetpub
> eksempelvis ved navn DB112 som
>
> inetpub/DB112/kalender.mdb

du kommer op ad ved at skrive ../ for hver ../ kommer du et level op...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henry

Dato : 10-04-04 06:41

"Christian Epstein" <epstein_NOSPAM_@sol.dk> skrev i en meddelelse

> du kommer op ad ved at skrive ../ for hver ../ kommer du et level op...

Mange tak