Alm. HTML kode midt i et JavaScript
Fra : Christian

Dato : 09-04-04 17:47

Når jeg koder i fx PHP kan skrive alm. HTML kode hvis jeg
indsætte:
?> og starte min PHP kodning igen ved at indsætte <?PHP.
fx
if(x=1){
?>
<b>ALm. HTML kode her!</b>
<?PHP
}

Kan man gøre noget ligende ned JavaScript?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mads Graugaard Hanse~

Dato : 09-04-04 18:14

Christian wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> <?PHP
> }
>
> Kan man gøre noget ligende ned JavaScript?

du kan gøre noget andet. eksempelvis. .

<script>

Function dinFunktion()
{
document.write('<b>her er der html</b>');
}
</script>

/Mads