Hvad er ginst_001_1234_4201.exe
Fra : Gitte Nielsen

Dato : 09-04-04 15:06

Jeg får følgende meddelses på min firewall, hvad er det?

ginst_001_1234_4201.exe forsøger at få adgang til internet.

Mvh
Gitte

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 09-04-04 15:54

In article <a7ydc.138829$jf4.7366411@news000.worldonline.dk>, Gitte Nielsen wrote:
> Jeg får følgende meddelses på min firewall, hvad er det?
>
> ginst_001_1234_4201.exe forsøger at få adgang til internet.

Programmet ginst_001_1234_4201.exe forsøger at få adgnag til
internet igennem din firewall.

Prøv evt. at søge efter ginst_001_1234_4201.exe på google.com, huske
også at søge i deres grupper (nyhedsgrupper)

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 10-04-04 03:32

Gitte Nielsen skrev:

> Jeg får følgende meddelses på min firewall, hvad er det?

> ginst_001_1234_4201.exe forsøger at få adgang til internet.

Ved at søge efter "ginst_001_1234_4201.exe" på google.com fandt jeg den-
ne side (som beskriver hvordan den kan fjernes):

http://pestpatrol.com/pestinfo/c/claria.asp

Umiddelbart vil jeg gætte på at det er en del af et program du har in-
stalleret på din maskine og at dette program vil stoppe med at virke
hvis du blokerer for trafikken. Du har sandsynligvis et program på din
maskine som normalt viser reklamer som "betaling" for den "gratis" an-
vendelse.

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 10-04-04 08:56

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis du blokerer for trafikken. Du har sandsynligvis et program på din
> maskine som normalt viser reklamer som "betaling" for den "gratis" an-

Mange tak for jeres svar, har fået det fjernet nu.

Gitte