Hvordan får jeg svarene med i formmail
Fra : Hindborg

Dato : 08-04-04 16:11

Jeg kan sende mails nu men der er ikke noget indhold i. Hvordan kan det
være?

---

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-04-04 23:01

Hindborg skrev:

> Jeg kan sende mails nu men der er ikke noget indhold i.
> Hvordan kan det være?

Det er svært at vide når du ikke fortæller mere om hvad du har
gjort. Prøv at læse siden her: <http://asp-faq.dk/article/?id=41>.

Giv evt. et link til en tekstudgave af din kode.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Hindborg

Dato : 10-04-04 12:57

Ja først og fremmest så har jeg mixet word og html via script editoren i
word. Det er et spørgeskema jeg gerne vil have at folk kan besvare direkte
via internettet.
Du kan få ardressen her
http://home.tiscali.dk/rikkehindborg/11.html

Når man sender via send email knappen så sender den rigtigt nok og jeg
modtager formmails´ne men der er bare intet indhold. Jeg håber dette er lidt
mere forståeligt

---

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-04-04 18:10

Hindborg skrev:

> Ja først og fremmest så har jeg mixet word og html via script
> editoren i word.

Uha - Word er meget uegnet til at lave websider.

> http://home.tiscali.dk/rikkehindborg/11.html

Den side har 355 (trehundredeogfemoghalvtreds) html-kodefejl ifølge
<http://validator.w3.org>. Som jeg nævnte ovenfor - Word er _ikke_
velegnet som html-editor.

Problemet i forhold til din formhåndtering er at du har adskillige
forms på siden, men kun defineret en action på den sidste af dem.
Man kan godt have flere forms på en side, men hvis du vil have hele
molevitten sendt af sted på en gang, skal det ligge i én samlet
form. Jeg kan se at du bruger en formmail hos Tiscali til din
sidste form - brug i stedet for en asp-side til at sende mailen
med.

> Når man sender via send email knappen så sender den rigtigt
> nok og jeg modtager formmails´ne men der er bare intet
> indhold.

Når du trykker på knappen "send email" er det kun felterne mellem
den form-kode du har i linje 1776 og form-luk-koden i 1786 der
medtages. Her er ingen af de felter du gerne vil have medtaget.

Desuden har du rod i navngivningen af dine formelementer. En hel
del af dem har slet ikke noget navn (og vil derfor ikke indgå i et
formrequest) og en del af dem deler samme navn (felterne til punkt
1 - 6 hedder alle "Subject").

NB: Når du besvarer indlæg er det lettere at læse og kommentere dem
hvis du svarer neden under det du svarer på og nøjes med at citere
det der er nødvendigt for at forstå dine tilføjelser. Se også min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen