Corel's produkter til Linux
Fra : Peter Andersen

Dato : 28-04-01 00:48

Er der nogen der ved noget om Corel's planer om at lave fx. Ventura
Publisher til Linux? Jeg så en pressenews fra 2000 hvor de sagde at den
ville være ude til Linux inden årets udgang...!
Corel.com eller .dk siger absolut intet....

I samme åndedrag: er der nogen der har købt og afprøvet CorelDraw til Linux?
så vidt jeg kan se er den på markedet.

vh. Peter Andersen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-04-01 06:39

Peter Andersen skrev:

> I samme åndedrag: er der nogen der har købt og afprøvet CorelDraw
> til Linux?

Købt? Var den ikke gratis på et tidspunkt? Det er efterhånden lang tid
siden, men jeg mener bestemt at jeg har haft den inde at vende. Så vidt
jeg husker er der sådan noget WINE-emulator-snask involveret (og derfor
røg den ud igen lisså hurtigt).

// Klaus

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 28-04-01 08:57

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Købt? Var den ikke gratis på et tidspunkt? Det er efterhånden lang
> tid siden, men jeg mener bestemt at jeg har haft den inde at vende.

Det er nok PHOTO-PAINT du tænker på, den ligger stadig på serveren men
CorelDraw er buyware (199$).

> Så vidt jeg husker er der sådan noget WINE-emulator-snask involveret
> (og derfor røg den ud igen lisså hurtigt).

Korrekt, og installationsprogrammet ødelå hele min opsætning af KDE.

--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-04-01 10:31

Thomas Overgaard skrev:

> Det er nok PHOTO-PAINT du tænker på,

Ja, det har du vist ret i.

> installationsprogrammet ødelå hele min opsætning af KDE.

Ditto her.

// Klaus