hvad kan gøres beder?
Fra : pepss

Dato : 08-04-04 11:08

Hejsa NG

da jeg jo er "selv lært" er der jo nok mange ting jeg ikke helt har fået fat
i endnu og derfor vil jeg høre om der ikke er nogen der vil prøve at kikke
på dette:
www.cafe-flirt.dk/test/send_brev.txt og fortælle hvordan i ville ha gjort
det?
den er til et internt post system hvor bruger af min side kan sende post til
heanden. brevet bliver gemt i en database og der kan også sendes et billede
med.
det virker fint nok men der er jo altid noget der kan gøres beder

håber der er nogen der vil kikke på det og fortælle hvordan i ville stillede
det op!

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Jakob Andersen

Dato : 15-04-04 00:23

pepss wrote:
> da jeg jo er "selv lært" er der jo nok mange ting jeg ikke helt har
> fået fat i endnu og derfor vil jeg høre om der ikke er nogen der vil
> [...]

Det eneste jeg lige faldt over ved at løbe det hurtigt igennem er at du går
udfra at alt er godt medmindre det er en af de tre fejl du specificerer der
opstår.

--
Jakob Andersen

Fra : pepss

Dato : 15-04-04 11:14

"Jakob Andersen" skrev

> [...]
går
> udfra at alt er godt medmindre det er en af de tre fejl du specificerer

ja det er da rigtig det havde jeg ikke tænkt på....
tak for dit svar!