schell script til gpg encrypt
Fra : Carsten

Dato : 06-04-04 20:59

Hej NG
har lige installeret gnuPG
og nu kunde der jo være rart at at encrypt et helt bibliotek af gangen
(en file af gangen)
og dette burte vel kunde ladesig gøre med en schell script, men det
kniber med min kunden på det punkt
/Carsten

Fra : Peter Jensen

Dato : 06-04-04 22:34

Carsten wrote:

> [...]
> et helt bibliotek af gangen (en file af gangen) og dette burte vel
> kunde ladesig gøre med en schell script, men det kniber med min kunden

Det behøver da ikke scriptes. En simpel 'gpg -r <modtagers ID>
--encrypt-files *' i det pågældende bibliotek burde være nok i langt de
fleste tilfælde. Personligt ville jeg nok pakke biblioteket ind i en
tar.gz (tar -cvzf foo.tar.gz foo/) før jeg krypterer det, men det er kun
af praktiske hensyn.

Det er selvfølgeligt muligt at jeg har misforstået dit problem. Sig
endelig til hvis det er tilfældet.

--
PeKaJe

Linus' Law:
   There is no heavier burden than a great potential.