Foræld en side med ASP
Fra : Jacob Læssøe Nielsen

Dato : 06-04-04 16:30

Hej NG

Jeg har en side hvor jeg vil forhindre folk i at trykke TILBAGE i Browseren.

Jeg vil ikke have at de går tilbage til side 1 fra side 2 uden at de
indtastninger/afkrydsninger nulstilles

Kan man lave en funktion så siden bliver forældet eller felterne nulstilles?

Jacob

---

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 06-04-04 16:45

"Jacob Læssøe Nielsen" <cobbe@webspeed.dk> wrote in

> [...]
> indtastninger/afkrydsninger nulstilles
>
> Kan man lave en funktion så siden bliver forældet eller felterne

Du kan ikke være sikker på, at opførslen er ens i alle browsere, men
artiklen http://asp-faq.dk/article/?id=70 kan hjælpe dig lidt på vej.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Jacob Læssøe Nielsen

Dato : 07-04-04 16:55

> artiklen http://asp-faq.dk/article/?id=70 kan hjælpe dig lidt på vej.

Perfekt - det virker! Takker

---

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-04-04 11:20

"Jacob Læssøe Nielsen" <cobbe@webspeed.dk> wrote in news:c51893$7a7$1
@sunsite.dk:

> Perfekt - det virker! Takker

OK - men husk at teste det i andre browsere end IE.