Hjælp... Hvilken klapvogn skal vi vælge ~
Fra : André Høstrup

Dato : 04-04-04 15:38

Hej!

Vi står og skal til at kigge på en klapvogn - og hold da helt ferie et
udvalg.
Først havde vi tænkt på en tvillinge klapvogn, da vi ønsker, at der er ca. 2
år imellem børnene,
men da man ikke kan regne med at blive gravid med det samme - så er det nok
en dårlig ide.
(Første gang blev en måned efter stop med p-piller, men ud fra andre i
omgangskredsen - ved vi, at der kan gå lang tid).

Udvalget er stort - og da vi var nede og kigge på en Quennie - synes vi
ikke, at den så særlig holdbar ud ved hjulene.

Så hvilken klapvogn ville I anbefale?

På forhånd tak

André og Tina

Fra : Michael-7500

Dato : 04-04-04 20:43

"André Høstrup" <meg@NOSPAMcool.dk> skrev i en meddelelse

> Så hvilken klapvogn ville I anbefale?

Vi har været rigtig glade for vores Emmaljunga Classic. En af de største
fordele er, at styret kan flyttes, så man selv bestemmer om barnet kører
forlæns eller baglæns. Materialerne er robuste, den kan klappes sammen så
den ikke fylder ret meget, og hjulene er aftagelige. Højdejusterbart styr og
liggefunktion.

Den kan kun anbefales.....

Se mere på: http://www.emmaljunga.dk/dk/products.html

Mvh
Michael

Fra : karsten klaaby

Dato : 06-04-04 13:51

hej.............jeg vil gerne anbefale en Trille Sport, er i flere ønskebørn
butiker på tilbud til 2000 kr lige nu.normalpris 3000 kr. jeg har lige købt
en og er glad ved den. Der er dog kommet en ny emmaljunga, som kan klappes
mere sammen end andre klapvogne, og den er måske også værd at overveje. Men
det kommer jo an på om I skal have den med i bilen, og hvordan pladsen er

venlig hilsen Pia