Skilles fra far en måneds tid?
Fra : Dan

Dato : 04-04-04 02:04

Det er sikkert et naivt spørgsmål...min kone skal tage vores 2-årige søn på
en 1-måneds ferie i udlandet og jeg orker/gider ikke at følge med. Kan
drengen blive påvirket af, at han ikke ser mig en hel måned? Tager forholdet
mellem ham og mig skade bagefter?

Jeg håber ikke, jeg er naiv...jeg ved, der er millioner af børn, som af den
ene eller anden grund ikke ser begge forældre lige ofte eller måske slet
ikke....men hvis der er nogen med lignende erfaringer fra f.eks. ferier
siger jeg på forhånd tak for svarene.

Fra : Lars

Dato : 04-04-04 07:25

"Dan" <langenaese@r_e_m_o_v_e__t_h_i_s_yahoo.com> wrote in message
> [...]

> ene eller anden grund ikke ser begge forældre lige ofte eller måske slet
> ikke....men hvis der er nogen med lignende erfaringer fra f.eks. ferier

Slap du bare af. Knægten skal såmænd nok huske dig.

Hvis i vil bevare kontakten alligevel under ferien, kan i jo maile med
hinanden. Din kone kan gå ind på en netcafe og læse og svare på mals sammen
med din søn. I kan jo oprette en gratis webbaseret mail, for eksempel på
www.hotmail.com.

/Lars

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 04-04-04 07:24

"Dan" <langenaese@r_e_m_o_v_e__t_h_i_s_yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Kan drengen blive påvirket af, at han ikke ser mig en hel måned? Tager
forholdet
> mellem ham og mig skade bagefter?

Jeg ville ikke bekymre mig, hvis jeg var dig. Han kommer i bedste fald til
at savne dig nogle gange - men hverken du eller han vil ligefrem tage skade
af at være adskilt en enkelt måned.

Bekymrer du dig alligevel, så tænk engang på, hvor mange børn og
bedsteforældre der har oplevet den situation uden at skade forholdet.

Mvh. Lisbeth

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 04-04-04 09:03

langenaese@r_e_m_o_v_e__t_h_i_s_yahoo.comDan04/04/04 3:04 Skrev

> min kone skal tage vores 2-årige søn på
> en 1-måneds ferie i udlandet og jeg orker/gider ikke at følge med.

Du kan jo tage en måneds ferie med ham senere, når de kommer hjem for
eksempel?
VH Kevin
--
Fjern nospam ved privat svar