Hvad var og hvor var Argus?
Fra : Ove C. Kronborg

Dato : 03-04-04 13:23

I februar 1945 oprettede Panzerkorps Großdeutschland 4 erstatnings
kompagnier i Danmark. I korpsets historie er der nævnt følgende om, hvor
denne enhed blev stationeret: "Unterbringung in Odder bei Argus/Jütland".

Hidtil har det været umuligt at finde frem til, hvad Argus var, og hvor det
lå/ligger. Kan nogen hjælpe?

Venlig hilsen
Ove Kronborg

Fra : Inger Buchard

Dato : 03-04-04 13:58

En trykfejl og et manglende å i det tyske tastatur: Arhus = Århus
Inger

Fra : Ove C. Kronborg

Dato : 03-04-04 15:00

Hej Inger

Du er altså kvik. Den retning har jeg overhovedet ikke tænkt. Tak for
hjælpen.

Hilsen
Ove

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en