Ny CPU
Fra : d

Dato : 27-04-01 16:13

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken køler jeg skal sætte på min nye
1,1 Ghz T-bird CPU... Den må helst ikke kost mere en 200 - 350 kr

På forhånd tak

Fra : René Nielsen

Dato : 27-04-01 22:16

Hej,
Jeg har selv en Taisol CGK 742 som jeg er meget glad for. Jeg har en TB 1
Ghz. Køleren kostede 500,- og jeg kan anbefale dig, at surfe forbi
www.studiedata.dk de har naturligvis andre kølere. Lige et godt råd: Inden
du har bestemt (evt.) for en Taisol, så mål lige pladsen omkring din
sokkel - Taisol'n rager en del udover - kan derfor IKKE monteres på enkelte
mobo...
Good luck.
MVH: René

Fra : Jakob M

Dato : 28-04-01 00:05

Den koster altså kun 250,-
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=36&page=1

Ellers en rigtig god køler. Har den selv.

Mvh
Jakob

Fra : Villy Jensen

Dato : 28-04-01 07:51

> Er der nogen der kan fortælle mig hvilken køler jeg skal sætte på min nye
> 1,1 Ghz T-bird CPU... Den må helst ikke kost mere en 200 - 350 kr
>
> På forhånd tak

http://www.datacentrum.dk/products/product.asp?men=113&grp=21&typ=356&prod=4
448

er OK (og godkendt til 1,2 MHz) til 99,- hvis du ikke skal OC alt for meget

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy