Hvordan "sakser" jeg fra webside...?
Fra : Claus Renè Jakobsen

Dato : 02-04-04 18:35

Hejsa
Beklager hvis det ikke er rette forum...:)
Ved ikke lige hvor det ellers hører til.
Jeg er ved at arrangere en firma tur til Hotel Kong Valdemar i
Vordingborg, og i den forbindelse ville jeg meget gerne "sakse"
noget fra deres hjemmeside...
Meeen, hvordan gør jeg lige det...?
Jeg kan ikke bruge Marker alt i rediger, og hvis jeg højreklikker
får jeg bare et vindue om Macromedia...
Siden ligger her:http://home19.inet.tele.dk/valdema2/index.htm

Er der en der kan hjælpe...:)
Mvh : Claus Jakobsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Gert Vous

Dato : 02-04-04 19:06

Claus Renè Jakobsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> noget fra deres hjemmeside...
> Meeen, hvordan gør jeg lige det...?
> Jeg kan ikke bruge Marker alt i rediger, og hvis jeg højreklikker

Kan du ikke gå ind i temporary internetfiles og "nappe" den der.
Du kan jo evt. importere den i flash og "Pelse den derfra"
venlig hilsen Gert Vous

Fra : Claus Renè Jakobsen

Dato : 02-04-04 19:28

Gert Vous wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> Kan du ikke gå ind i temporary internetfiles og "nappe" den der.
> Du kan jo evt. importere den i flash og "Pelse den derfra"
> venlig hilsen Gert Vous
>

> Hej Gert
Tak for dit svar, problemet er, at der ikke er noget aktivt på siden,
tror jeg. Der har nok været det engang.
Og jeg syntes ikke at der er flere muligheder hvis jeg prøver i temp.
int.files
Mvh : Claus

Fra : Pia J

Dato : 03-04-04 18:11