Outlook 2002 adressebog
Fra : Thomas Vedel

Dato : 02-04-04 12:07

Efter geninstallation af min PC har jeg ikke længere nogen adressebog i
Outlook, men efter kopiering af mine *.pst-filer fra backup'en har jeg
kontakterne stående på kontaktsiden.

Hvordan får jeg genoprettet adressebogen?

Når jeg ikke har nogen adressebog er det et pokkers bøvl at finde adresser
når man vil sende nye mails.

Fra : Thomas Vedel

Dato : 02-04-04 12:12

Hm - her går det rigtig godt !

Det var ikke for at være uhøflig jeg ikke fik skrevet pænt under på mit
nødråb, jeg sad bare og fumlede med tastaturet, så besken blev sendt lidt
tidligt...

Jeg håber virkelig der er en, der har et hint !

Venlig hilsen
Thomas Vedel

email: vedel (at) post8 . tele . dk